RSS
Ten blog jest zamknięty.

Maleństwo wyrosło i nie jest już maleństwem.

Pozostawiam tę stronę jako pamiątkę.
Mama Kangurzyca

14 stycznia

Już wiem, gdzie podziewa się zielonkowski śnieg! Na terenie "mojego ulubionego" koszarowca. Nakryłam ciężarówkę z takim ładunkiem na wysypywaniu.



Dzisiaj było bardzo, bardzo zimno. Tak zimno, że zastanawiałam się, czy w ogóle wychodzić z domu. Ale było takie piękne słońce, że nie mogłam się oprzeć i w końcu pospacerowaliśmy po terenie koszarowca.
Niestety palce przy robieniu zdjęć mi odmarzały. Ale jak Wam się podoba wiszący most śniegowy?


2 kom.:

Anonimowy pisze...

Jaka piękna zimowa Zielonka... a ja musze w tym czasie siedzieć w robocie. Pozdrawiam Kangurzyce z chustą:-). Zdjęcia Zielonki fajne. Szczególnie za miejsca, których dawno nie odwiedzałem. Cmentarz za domem starców czy jak kto woli domem spokojnej starości pochodzi z okresu międzywojennego. Leżą tam zdaje się siostry zakonne, które opiekowały się luźmi z tego domu. Pozdrawiam jsz(@)post.pl

EPK pisze...

Dziękuję za wizytę i informacje. :-) Jako że jestem tu "nowa", to wszystko to jest dla mnie interesujące, a niełatwo takie informacje znaleźć. Stąd w tych postach tyle znaków zapytania.

Prześlij komentarz